Tellimisinfo

Kauba tellimine

Toodete tellimiseks valige välja Teile sobivad kaubad ja lisage need Ostukorvi. Ostukorv on Teile näha lehe paremal servas, seal saate jooksvalt teha muudatusi ning näete ka juba Teie poolt välja valitud kauba maksumust.

Ø  Lõngade tellimine

  • Tokkide või vihtide kogust saate määrata iga toote juures.
  • Osadel lõngadel on võimalus valida värvi kasutades selleks värvitabelit, mis on lõnga juures välja toodud.  Mõnikord võivad värvitoonid lõngast tehtud pildil varieeruda võrreldes lõnga reaalse värvitooniga. See sõltub lõnga partiist või Teie monitorist/printerist.

Ø  Kootud toodete tellimine

Enamike toodete juurde on suurused antud sentimeetrites, sokid ja  riided võivad olla ka Euroopa standard numbrites. Kui suurust ei ole märgitud, on tegemist universaalse suurusega.

Kui olete sobivad tooted välja valinud siis valige link – Vaata Osukorvi. Ostukorvis saate muuta tellitavate toodete koguseid, kaupa vajadusel ostukorvist eemalda või soovi korral ka tagasi ostlema minna / Vajutades nupule – Uuenda Ostukorvi. Kui kõik muudatused ja parandused on tehtud vajuta nuppu – Edasi Kassasse.

KASSA
Kui olete juba klient , siis tuleb i ennast sisselogida.
Sooduskupongi olemasolul lisage oma personaalne number, mis arvutab Teile kauba pealt ette nähtud soodustuse.

ARVEAADRESS
Järgmiseks sammuks valige enda asukohariik tabelist ja lisage enda kontaktandmed .
Valige Teile sobiv kauba kättetoimetamise viis. Kui valite Smartposti – siis kirjutage selleks ettenähtud lahtrisse  /paremal servas/ millisesse Smartposti automaati soovite kauba saada.
Siis tuleb teha valik maksmisviiside vahel .
– tasute ise pangaülekandega
– kasutate PayPali , kui Teil ei ole PayPali kontot saate tasumiseks kasutada kreeditkaarti

Lõpliku tellimuse kinnitamiseks vajutage nuppu ESITA TELLIMUS

– Teie e-mailile tuleb  kinnituskiri tellimuse esitamisest.  Kinnituskirjas on ka panga rekvisiidid , mille alusel saate tasuda.
– Kui kasutasite tasumiseks PayPali , tuleb teile meilile makse teostamise kohta teatis.

NB! Kontrollige e-maili õigsust!
Tähelepanu pöörake mobiiltelefoni numbri õigsusele, kui soovite kaupa saada kätte läbi Smartposti.

Hind

E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kauba eest saab tasuda ettemaksuna pangaülekande kaudu. Kauba kättetoimetamise eest lisandub kaupade hinnale postikulu või tasu kullerteenuse eest vastavalt hinnakirjale.

Tellimuse eest maksmine

Tellimuse eest tasumine toimub kas läbi PayPali või pangaülekande kaudu. Kui me oleme Teie tellimuse kätte saanud, kinnitame selle saates Teile e-mailile arve, mille tasumiseks on Teil aega 7 tööpäeva (vastasel juhul tellimus tühistatakse).

Tellimuse eest tasumisel palume märkida:

Arve saaja : Joller Group OÜ
SEB Bank ,
IBAN EE801010220268755226

Kauba tagastamine

Kui tellitud toode ei vasta Teie ootustele, on Teil õigus see tagastada või ümber vahetada 14 päeva jooksul. Nimetatud tähtaeg algab postisaadetise kättesaamise hetkest. Kauba tagastus- ja ümbervahetamisõiguse kasutamiseks peab tagastatav toode olema kasutamata ja kahjustusteta ning originaalpakendis. Kauba tagastamise kulud katab tellija.

Tagastatud kauba eest tasutud summa kantakse tellija poolt näidatud arveldusarve kontole viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva möödudes.

Tagasimakse sooritamisest teavitame teid e-maili kaudu.

Kauba tagastamiseks või ümbervahetamiseks palume saata vastav teavituskiri e-maili aadressile  info@jollery-bunny.ee , milles tooge välja järgnev informatsioon:

  • Tellimuse esitanud isiku ees- ja perekonnanimi;
  • Arve number;
  • Arveldusarve number tagasimakse sooritamiseks (juhul kui tagasimakse saaja erineb tellimuse esitanud isikust).
  • Saadetise kättesaamise kuupäev;
  • Kontakttelefon;
  • Tagastatav toode/soovi korral vahetustoode;
  • Tagastatava toote mittesobimise põhjus
  • Kauba tagasisaatmise viis

Kohaletoimetamine

Teil on võimalik Jollery- Bunny e-poest toodete tellimisel valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel. Leidke antud variantidest endale sobivaim.

Hinnad sisaldavad käibemaksu ja kehtivad Eesti Vabariigi piires.

1. Omniva4.00 eurot

Omniva kuller toimetab Teie tellimuse Teie poolt valitud pakiautomaati. Endale sobiliku pakiautomaadi saate valida tellimuse esitamisel. Omniva pakiautomaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes. Teie tellimuse jõudmisel valitud pakiautomaati saadetakse Teile paki saabumise kohta SMS sõnum . Sõnum sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi, mille alusel Te oma paki pakiautomaadist kätte saate.
Juhul kui Teile ei sobi Omniva pakiautomaadi variant vaid soovite pakki elukoha lähedal asuvasse postkontorisse või postipunkti siis kirjutage sellekohane info Märkuste lahtrisse ja me saadame paki postkontorisse.

2. SmartPosti pakiautomaadi teenus – 4.00 eurot. (smartpost.ee)

SmartPosti kuller toimetab Teie tellimuse Teie poolt valitud pakiautomaati. Endale sobiliku pakiautomaadi saate valida tellimuse esitamisel. SmartPosti pakiautomaadid asuvad suuremates kaubanduskeskustes. Teie tellimuse jõudmisel valitud pakiautomaati saadetakse Teile paki saabumise kohta SMS sõnum . Sõnum  sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi, mille alusel Te oma paki pakiautomaadist kätte saate. Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPosti pakiautomaadis 7 kalendripäeva alates sõnumi saabumisest Teie mobiiltelefonile. Väljastamata pakkide kohta saadetakse teile täiendavalt 2 meeldetuletussõnumit.

3. Rahvusvaheline saadetis kuni 2 kilo – saatekulud sõltuvad  kaalust, saatekulud kuvatakse kohe pärast teiepoolset tellimuse sisestamist.

4. Ise järgi tulemine- tasuta

Kaubale saab ise järgi tulla meie kauplus – lattu , mis asub Tallinnas Pakase 29.Kauba kättesaamine on eelnevalt kokkulepitud ajal.
* Kui tellitud kauba hind ületab 50 eurot on kohale toomine Tallinna piires Teie poolt soovitud sihtkohta meie poolt tasuta./ Ei laiene sooduspakkumistele/

Teie tellimus peaks jõudma kohale 3 – 4 tööpäeva jooksul alates ostusumma tasumisest. Teeme omalt poolt kõik, et tellitud pakk võimalikut kiiresti postitada, edasine liikumiskiirus ei sõltu juba kahjuks meist. Juhul, kui mõnel põhjusel tekib tellimuse täitmisel viivitus, võtame Teiega koheselt ühendust.

Kui Teie poolt tellitud kaup on otsa saanud või alles tellimisel, võetakse Teiega personaalselt ühendust ning täpsustatakse kauba saabumise aega.

Tellimise muutmine

Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta või tühistada, siis saatke koheselt vastavasisuline e-mail aadressile info@jollery-bunny.ee .Kui pakki ei ole veel teele saadetud on võimalus saadetises teha muudatusi. Vastame Teile esimesel võimalusel e-maili teel.

Turvalisus

Meie vastutame Teie isikuandmete eest ja garanteerime, et need ei satu kolmandate isikute kätte.